ulricanilsson

Alla inlägg under juli 2014

Av Ulrica Nilsson - 18 juli 2014 12:02

Igår åkte jag och joakim iväg till Smedjebacken där min storebror och svägerska har landställe, så fick träffa älskade Leo som jag har saknat såå mycket :) mamma och pappa var även där :)
När jag kom dit så visade dom mig runt och sen åt vi middag.
Efter maten så tog vi en promenad ner till deras egna badstrand (svägerskans pappa och hela deras släkt äger marken med massa hus och egen badstrand) så vi var där och myste en liten stund och sen gick vi tillbaka, efter en stund åkte jag och joakim hem.

Av Ulrica Nilsson - 13 juli 2014 17:20

Köpte nya skor idag i borlänge från Skohuset, helt kär!
(och rosa såklart) ;)

Av Ulrica Nilsson - 6 juli 2014 18:38

Jag säger bara: Äntligen sommarvärme!! :D
27°C har det varit hela helgen :)

Av Ulrica Nilsson - 4 juli 2014 11:16

Äntligen inget regn, nu är solen äntligen framme och det är runt 20°C ute :D ska tydligen bli ännu varmare i helgen :D

Jag och joakim bor i en vindsvåning så vi har ingen balkong men vi har ett stort fönster i vardagsrummet som man kan sitta vid (nedanför fönstret går det ut en bit där man kan sitta) eftersom vi bor i en vindsvåning, så jag satt där en stund och njöt av vädret :) så här på sommaren så saknar jag verkligen att ha balkong....

Av Ulrica Nilsson - 2 juli 2014 11:50

Beställde hem blanketter från Transportstyrelsen för några veckor sen och idag har jag varit och gjort syntest, så nu ska jag sätta mig och fylla i Hälsodeklarationen och sen skicka in papperen för att sen få ett körkortstillstånd :) sen ska jag och joakim boka tid på körskolan för en handledarutbildning för att jag ska kunna övningsköra med honom :) Hoppas att jag klarar av att köra :p

Av Ulrica Nilsson - 1 juli 2014 13:39

För att fördriva denna vecka så går jag ibland ut på promenad, har även börjat med Squats en gång om dagen, man förbränner väldigt mycket och får även en starkare rumpa och ben :) har redan träningsverk fast jag började med det igår :p men man märker nog lite skillnad efter ett tag :)

Presentation


Ulrica
22 år
Bor i en liten stad i dalarna med min sambo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bilder

 

        

Fråga gärna

0 besvarade frågor

Instagram

Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards