ulricanilsson

Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

Helgen

Av Ulrica Nilsson - 29 juni 2014 20:13

Har inte gjort så mycket den här helgen men skönt det :)
Igår (Lördag) åkte jag, joakim och hans lillebror niclas till västerås för att titta på en bil åt niclas men han hittade ingen bra och som han ville ha så vi åkte hem, var där runt 1 timme :p Vi åkte hem till svärmor en sväng men var där en liten stund och sen åkte jag och joakim hem, vi handlade lite mat och hyrde två filmer :)
Idag har vi bara tagit det lugnt och varit hemma hela dagen och slappat :)
Nu är jag ledig en vecka innan det är dags för 3 veckors jobb :)

Hoppas att ni har haft en bra helg!

Glöm inte att följa mig på Instagram: ulricanilsson91

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica Nilsson - 13 september 2014 12:22


Har nu skaffat mig en ny blogg på blogg.se, så ni får gärna börja följa mig där istället :)   #blogg.se #följmig #nyblogg ...

Av Ulrica Nilsson - 22 augusti 2014 19:04

Tycker mitt liv är ganska bra nu :) Har två timvikarie jobb nu, var på vikariemöte i avesta idag, så hoppas på att det blir mer jobb där än vad jag har nu. Har även börjat plugga körkort och ska börja övningsköra :D Ska ringa till körskolan och ...

Av Ulrica Nilsson - 22 augusti 2014 18:55


Kolla gärna in min Instagram :)

Av Ulrica Nilsson - 15 augusti 2014 13:49

Igår kväll var jag och joakim till körskolan på handledarutbildning i 3 timmar, så nu får jag äntligen börja övningsköra :D Som jag har längtat! :) ...

Av Ulrica Nilsson - 5 augusti 2014 21:56

Har glömt totalt att uppdatera här.... Men kan berätta lite snabbt vad som kan tänkas ha hänt i mitt liv :p inte mycket alls... Förra veckan var jag ledig så jag åkte ner till sthlm på måndagen och kom hem i lördags, hann med ganska mycket där, t...

Presentation


Ulrica
22 år
Bor i en liten stad i dalarna med min sambo

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bilder

 

        

Fråga gärna

0 besvarade frågor

Instagram

Instagram

Skapa flashcards