ulricanilsson

Alla inlägg under november 2013

Av Ulrica Nilsson - 30 november 2013 21:46

Nu är dom flesta julsakerna uppe, iaf det viktigaste som ljustaken, stjärnan, några juldukar och tre tomtar :) längre in i december kommer lilla granen upp som brukar stå på ett bord :) har inte mycket julkänslor alls eftersom detta året har gått så himla fort så det känns inte som att julen ens är här snart....

Av Ulrica Nilsson - 21 november 2013 16:46

Julkänslorna börjar komma krypandes nu, det är ju faktiskt bara snart 1 månad kvar :D och om en vecka är det 1a advent :D första snön har tydligen kommit idag men inte så mycket så jag hoppas på mer!

Av Ulrica Nilsson - 20 november 2013 09:44

Nu till frukost blev det mannagrynsgröt och egen gjord latte :) gooott!
Idag blir det att se på Csi N.Y som jag lånade av mamma när jag var i sthlm i helgen, bästa tidsfördrivet just nu :) Senare idag blir det nog att åka ut till svärmor och pyssla lite med bilen, jag har inte hållt på med den på en vecka nu och det börjar klia i fingrarna ;p
Ha en bra dag! ♡

Av Ulrica Nilsson - 18 november 2013 13:03

Kom igen nu och följ mig :) behöver riktiga följare och inte alla "ghost followers".... verkligen avskyr dessa....

Av Ulrica Nilsson - 11 november 2013 10:06

Denna månad har jag och joakim börjat fixa hans andra bil som bara har stått ute i några år, vi började med att ta ut den från yttergaraget och tog in den i vanliga garaget. Så nu har vi rivit en massa och ska rivas lite till, jag skrapar underredsmassa som jag tycker passar för mig och joakim fixar allt det andra som inte jag kan :) jag som aldrig har tyckt om att hålla på med bil för jag har tyckt att det har varit så tråkigt och inget som har intresserat mig, men nu tycker jag att det är grymt kul :) specielllt när vi får se resultatet sen när hela bilen är klar och den går :) men det är den nog om något år eller så men då har vi något att göra iaf :) Åh vad jag längtar tills den är klar!

Av Ulrica Nilsson - 5 november 2013 20:15

Av Ulrica Nilsson - 2 november 2013 13:42

Sockerkaka med lite kanel och en skvätt citron i :)

Glad halloween!

Presentation


Ulrica
22 år
Bor i en liten stad i dalarna med min sambo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bilder

 

        

Fråga gärna

0 besvarade frågor

Instagram

Instagram

Skapa flashcards