ulricanilsson

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Ulrica Nilsson - 16 september 2013 11:09

Nu kommer de mörka dagarna och kvällarna mer och mer, och det som är så mysigt med hösten är alla löv som ändrar färg, det blir kyligare och man kan börja tända ljus inomhus och bara mysa med en god varm dricka...

Man kan även gå ut på en promenad och njuta av den friska luften....

Det har kommit kläder ut i butikerna som passar perfekt till hösten, jag tycker om en mysig stickad tröja, jeans och sköna skor när jag är ute, och när jag är inne så blir det mysbyxor och en skön tröja :)

 

Av Ulrica Nilsson - 16 september 2013 10:12

Igår blev en helt vanlig söndag, jag och älskling var hemma hela dagen eftersom vi alltid är uttråkade på söndagar :p blev att se på en film på förmiddagen (Baksmällan 3) och den var grymt bra men man lär ju se 1an och 2an innan så man förstår vad det handlar om :) resten av dagen låg vi i varsin soffa och slappa och hade tvn på hela dagen...


Idag är det måndag och det blir nog som alla andra vardagar, jag får ta dagarna som de kommer helt enkelt...

Jag ska iaf ta en promenad upp till banken och hämta ut mitt nya legitimation som jag fixade för en vecka sedan :) sen får vi se vad som händer....

Längtar till imorgon då jag förhoppnigsvis får mina 2 nya parfymer från Victoria's secret som jag beställde i lördags :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ulrica
22 år
Bor i en liten stad i dalarna med min sambo

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bilder

 

        

Fråga gärna

0 besvarade frågor

Instagram

Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards